POLITYKA PRYWATNOŚCI
Polityka Prywatności do zastosowania w kontaktach, których stroną jest YUMASOFT Sp. z o.o. lub podczas których YUMASOFT Sp. z o.o. gromadzi i przetwarza dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy.
Zbieranie i przetwarzanie danych osobowych
YUMASOFT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Wałbrzyskiej 12, 52-314 Wrocław (zwana dalej YUMASOFT) przetwarza informacje z różnych źródeł publicznych oraz ogólnodostępnych. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane mające charakter danych osobowych, w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: „RODO”).
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, w tym z RODO, w celu zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, osobie której dane dotyczą należy przede wszystkim podać informacje dotyczące przetwarzania jej danych osobowych. W zależności od tego, czy zostały one pozyskane bezpośrednio od osoby której dane dotyczą, czy też z innych źródeł mają zastosowanie art. 13 lub 14 RODO.
Informacje dla osób których dane osobowe są przechowywane lub przetwarzane przez YUMASOFT.
- Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest YUMASOFT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu ul. Wałbrzyska 12, 52-314 Wrocław, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000069076, NIP: 8971560510, REGON: 931174080, kapitał zakładowy w wysokości: 50 00 złotych wpłacony w całości. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej pod adresem: ul. Wałbrzyska 12, 52 - 314 Wrocław lub drogą e-mailową pod adresem: yumasoft@yumasoft.pl
- Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez Spółkę polegają na oferowaniu klientom usług dot. tworzenia i rozwoju oprogramowania komputerowego, świadczonych przez Yumasoft sp. z o.o. . Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. usług mieści się w zakresie działalności gospodarczej Spółki, w ujawnionym w Rejestrze Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne, aby Spółka mogła tworzyć i dostarczać swoim klientom usługi.
- Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu dostarczania klientom lub potencjalnym klientom Spółki informacji o oferowanych przez Spółkę usługach oraz w celach statystycznych.
- Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie dostępne, stosując w tym zakresie zasadę minimalizmu określoną w art. 5 ust. 1 lit. c RODO.
- Spółka nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych ani danych osobowych dotyczących wyroków skazujących oraz naruszeń prawa lub powiązanych środków bezpieczeństwa.
- Spółka nie przekazuje Państwu danych osobowych innym podmiotom.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez YUMASOFT, przez okres niezbędny dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, o których mowa w pkt. 2 powyżej.
- W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu:
- a) prawo do dostępu do treści danych,
- b) prawo do sprostowania danych,
- c) prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”),
- d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych,
- e) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
- f) prawo do przenoszenia danych.
- Z praw wskazanych w pkt. 8 powyżej można skorzystać poprzez kontakt mail: yumasoft@yumasoft.pl lub poprzez pocztę tradycyjną na adres: YUMASOFT Sp. z o.o., ul. Wałbrzyska 12, 52 - 314 Wrocław.
- Jako Administrator Danych Spółka dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo danych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przyjętą w Spółce polityką bezpieczeństwa, poprzez zastosowanie właściwych środków zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych.